Szkoła Jogi Halasana

Działamy od 2009 roku. Prowadzimy stacjonarne zajęcia hatha jogi (joga terapeutyczna, rehabilitacyjna). Ćwiczą u nas dorośli, dzieci, kobiety w ciąży – oferujemy regularne zajęcia grupowe oraz zajęcia indywidualne. Organizujemy warsztaty tematyczne związane z samą jogą, zdrowym stylem życia, warsztaty relaksacji i uważności.

Nasza sala do ćwiczeń wyposażona jest w 15 drabinek gimnastycznych oraz pozostały sprzęt do jogi (maty, paski, klocki, wałki, koce, krzesła).

Na życzenie placówek oświatowych, klubów i świetlic prowadzimy zajęcia ruchowe zarówno dla dorosłych jak i dzieci.

Z szacunkiem podchodzimy do możliwości Twojego organizmu. Naszym celem jest Twoja sprawność i zadowolenie.

Każdy wynik w jodze jest dobry!

Na zajęcia jogi czekam cały tydzień. To super połączenie wysiłku, rozciągania oraz relaksu na koniec. Zbyszek uważnie słucha naszych potrzeb i dopasowuje do nas ćwiczenia. Podoba mi się też to, że joga łączy pokolenia. To ćwiczenia dla wszystkich, niezależnie od wieku i kondycji. Polecam każdemu.

Weronika

Dziękuję Małgosiu, Doroto i Zbyszku za Wasze zajęcia i życzę samych sukcesów  w prowadzeniu swoich zajęć.Natomiast uczestnikom spotkań życzę harmonijnego rozwoju osobistekgo zarówno w pracy nad ciałem jak i duchem i oczywiście koneskwencji w osiąganiu własnej doskonałości.

Pozdrawiam wszystkich spotykających się w szkole jogi Halasana.

Mirosława

Po kilku zajęciach z Małgosią zrozumiałem, że to nieprawda i właśnie w Halasanie chcę kontynuować swoją przygodę z jogą, która udoskonala człowieka na poziomie fizycznym jak również psychicznym i daje mi bardzo dużo.

Roman Trzciński

Bruce Lee podobno mawiał, że „wyt­rzy­małość można szyb­ko stra­cić, jeśli przes­ta­nie się pra­cować nad jej utrzymaniem”. A zatem joga, by utrzymać formę na kolejne sezony w siodle :)rozciąga, wzmacnia, wzmaga świadomość własnego ciała; uczy spokojnego oddechu. Koń to czuje, więc rok 2014 kolejnym rokiem ćwiczeń z Małgosią, Dorotą i Zbyszkiem :)

Magda Kania

Dzisiaj udało mi się dotrzeć na zajęcia i było świetnie :) wszystko było bardzo fajnie dopasowane do moich aktualnych możliwości :)

Dominika, przyszła mama, 17 tydzień 🙂

Jogę w Halasanie ćwiczę od 3 lat, i – ku mojemu zdumieniu – bardzo regularnie! Jestem pod stałą opieką instruktora (Małgosia traktuje każdego ćwiczącego bardzo indywidualnie. Nie do przecenienia jest również parę chwil przeznaczonych na relaks i wyciszenie – na co nigdy nie ma szans w zaganianym na-co-dzień. Zdecydowanie polecam!

Magdalena Piskorz

Polecam jogę zwłaszcza osobom, które spędzają wiele godzin w pracy siedząc przy biurku i do tego wszędzie poruszają sie samochodem. W Halasanie można ćwiczyć na rożnych stopniach zaawansowania i bez stresu.

Monika Witkowska

Joga zafascynowała mnie 10 lat temu i bardzo za nią tęskniłam, gdy zostałam mamą i nie miałam czasu, żeby jeździć na zajęcia do Warszawy. Wtedy znalazłam szkołę Małgosi i od razu mi się tam spodobało. Zostałam ciepło przyjęta i zanurzyłam się w kameralnej atmosferze – nauczyciele znają wszystkich po imieniu. No i oczywiście moje plecy dziękują mi za każdą sesję – kiedy uczęszczam za zajęcia regularnie nie dokuczają mi.

Magdalena Barańska

Po siedzącej pracy za biurkiem podczas jogi rozciągam przykurczone mięśnie, co zdecydowanie poprawia mi samopoczucie. Satysfakcję przynosi też obserwowanie wzrostu własnych umiejętności (niestety wymaga to systematyczności). No i zawsze czekam na relaks, podczas którego zdarza mi się „odpłynąć”

Janusz Księżopolski

Jogę ćwiczę od lat. Kilkuosobowa grupa daje mi poczucie bezpieczeństwa – każdy ćwiczy na miarę swoich możliwości – bez rywalizowania, bez porównywania, bez presji. O to też dbają instruktorzy, a jednocześnie prowadzą zajęcia w sposób urozmaicony i uwzględniają potrzeby i tych początkujących i tych zaawansowanych.

Monika P.

Joga stawia nasze ciało do pionu i rozciąga wszystkie mięśnie,
Owocem praktyki jogi jest poprawa stanu ciała i ducha,
Gosia to wspaniała i profesjonalna trenerka jogi,
A jej szkoła Halasana jest świetnym miejscem do ćwiczeń!

Joanna Jałocha

Ćwicząc jogę odniesiesz wiele korzyści zdrowotnych, joga działa m.in. na:

Układ krwionośny

poprawia krążenie krwi,
dotlenia cały organizm

Układ hormonalny

reguluje i stymuluje
wydzielanie hormonów

Układ trawienny

przyspiesza trawienie,
poprawiając przemianę materii

System mieśniowy

wzmacnia mięśnie i kości

Układ nerwowy

zmniejsza wydzielanie
hormonu stresu

Redukcję wagi

rozwija siłę woli, przyśpiesza metabolizm, redukuje stres

Joga według metody B.K.S.

Iyengara to doskonały system ćwiczeń fizycznych. Łączy w sobie to, o co trudno jedenocześnie w innych formach ruchu: pracę nad elastycznością z rozwijaniem siły mięśni. Regularna praktyka jogi w widoczny sposób zmienia ciało. Sztywności i ograniczenia stopniowo ustępują. W ich miejsce pojawia się większa ruchomość stawów, swoboda i pewność ruchów, po prostu pewność siebie.

Co nowego? Sprawdź na blogu!

girl-collects-flowers-1725176_1280
roap
2846216148_b53a9af9ac_b_footer
pozycje_calosc_strona_08-150x150

Wybierz zajęcia dla siebie!

Oferujemy zajęcia na różnych poziomach – dostosowane dla poczatkujących, jak i bardziej zaawansowanych. Zajęcia odbywają się w kameralnych grupach.
Stawiamy na kontakt z każdym uczestnikiem i dla tego modyfikujemy ćwiczenia, dopasowując je do stanu zdrowia i aktualnych możliwości uczestników.

multisport
oksystemlogo
fitprofit
fitflex
flexipass